Обща информация за покупката, доставката, всички дейности и лица свързани с процеса на внос на автомобили от Америка
Депозитът ни помага да определим дали намеренията ви за покупка на автомобил са сериозни.
Приемаме депозити само чрез Банков трансфер.
Депозитът, който се изисква, зависи от стойността на автомобила, като минимума е 2000 лв / 1000 €.
НЕ, депозитът не се губи, ако не спечелите автомобила, той остава при нас и можете да го използвате за следващи покупки или да ви бъде възстановен.
Депозит, който не е използван или не е в процес на наддаване или покупка, ще бъде възстановен, при поискване, в рамките на 3-5 дена.
Имате един работен ден след покупката на превозното средство, за да направите окончателното плащане, чрез банков превод. Ако не получим плащането от вас на третият ден след покупката, ще бъдете таксувани около $100 на ден, като такса за закъснение. Ако плащането на автомобила не е минало в рамките на 5 дни, ние ще откажем/освободим превозното средство. Тогава ще бъдете таксувани минимум 1000 $/CAD или 10% от цената на автомобила, като такса за отказ от плащане на спечеления автомобил.
Пълното плащане се осъществява преди доставката, защото трябва да закупим автомобила за Вас от продавача. Следва транспортирането на автомобила, което ще бъде възможно след като бъде извършено пълното плащане.
Да, възможно е, макар и рядко. Хората, които работят по търговете, могат да допуснат грешки и да пропуснат дефекти. Ние не носим отговорност за това и всяка една кола се продава "as is" както е описана от търга. Моля за повече информация прочетете общите условия за всеки един търг - например Copart ; IAA
Да, имаме партньори, които срещу заплащане дават подробна информация, ако такава е налична.
Да, ще се радваме да Ви помогнем и ще направим всичко възможно да договорим най-добрата цена за и срокове за доставка за Вас.
Морските и океански компании, превозващи контейнери, както и сухопътният транспорт носят ограничена отговорност за загуби. За да избегнете проблеми, възникващи в случаи на загуба, ние Ви съветваме да застраховате транспортирането на закупените от Вас превозни средства във всеки един момент, както в Америка така и в Европа. За това се изисква предварителна заявка от Ваша страна, за да бъде изчислена допълнителната такса, която трябва да заплатите преди организирането на транспорта. КТ АУТО НЕ НОСИ отговорност за автомобилите по време на транспортиране, но при неблагоприятно събитие можем да изискваме такава от транспортните компании.
Срокът за доставка от Америка не е фиксиран. Ориентировъчен срок можем да дадем след като уточним какво и от къде ще купуваме.
Приблизително срокът за доставка до България е между 45-90 календарни дни.
В момента работим предимно дистанционно, като е възможна среща с предварителна уговорка в гр.София. Работим с малък брой клиенти, за да сме сигурни, че сме прегледали всяка стъпка и детайл. Стараем се отношението да е на най-високо ниво и да покрием вашите очаквания.
Ние ще ви помогнем да определите реален бюджет, в рамките на който да търсим хубав автомобил. Цената му от Канада или САЩ е само част от разходите, свързани с покупката, документацията и доставката му до България. Освен стойността на автомобила, има и комисионна за продавача, транспорт, мито, ДДС, такси за контейнеризация и деконтейнеризация, нашата комисионна и други такси. Няма точна формула, по която да се изчисли предварително колко точно ще струва доставката на дадено МПС, докато не изберете конкретно. А ще ви дадем пълна и точна информация за всички последващи разходи.
Да! Защитата на личните данни е от изключителна важност за нас. "КТ АУТО“ ЕООД не продава вашите данни на други дружества или лица. Ако предоставяме Вашите данни на трети лица, то това са наши подизпълнители или институции, които обработват информацията от наше име, следвайки инструкциите ни и прилагайки международния стандарт за защита на личните Ви данни.